Wij gebruiken cookies om je ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we je toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
SALE XXL! 10% extra korting met code 'zomer10'
SALE XXL! 10% extra korting met code 'zomer10'
SALE XXL! 10% extra korting met code 'zomer10'
Je plaats een bestelling door een artikel in je winkelmandje te plaatsen. Vervolgens kun je vanuit je winkelmandje over gaan op het afronden van de bestelling. Volg de stappen, vul je gegevens in en kies je betaalwijze. Zodra je bestelling is afgerond krijg je hiervan ook een bevestiging op het e-mailadres wat je zelf hebt opgegeven. Hierin kun je altijd alles nalezen.
Je kunt je bestelling alleen annuleren als deze nog niet verzonden is vanuit ons magazijn. Voor een annulering vragen wij je om altijd telefonisch contact op te nemen met ons. Wij zijn op ma t/m vr te bereiken tussen 09.00u en 17.00u.
Als je twijfelt of je bestelling goed is afgerond controleer dan altijd eerst je inbox. Wanneer je een orderbevestiging hebt ontvangen dan kun je ervanuit gaan dat de bestelling door is gekomen. Hierna neemt onze bezorgpartner Budbee het over. Je kunt contact opnemen met hun klantenservice via de Tracking link of via de app. Ze zullen je snel helpen.
Wanneer je betaling niet geslaagd is maar je wel een orderbevestiging hebt ontvangen zullen wij eerst contact met je opnemen per e-mail om de betaling alsnog in orde te maken alvorens wij over gaan op het versturen van je bestelling.
Neem zo snel mogelijk contact op met ons per e-mail of telefonisch. Wij kijken dan met je mee en kunnen er samen met jou voor zorgen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk verzonden zal worden.
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00u, via info@koflo.nl, +31 (0)162-471 266.
Je kunt op onze webshop betalen met Ideal, Paypal of Creditcard.
De kosten van een retour zijn afhankelijk van de verzendservice die je kiest. Ons advies is om je retour bij voorkeur in een zak te verzenden en niet in een doos. Dit scheelt onnodig hoge kosten.
Tip, aan onze verzendzakken zit een extra plakstrip. Hierdoor is deze zak altijd direct te gebruiken om je retour in te versturen.
Uiteraard is het ook mogelijk om je retour af te geven in onze winkel aan de Leijsenhoek 47 te Oosterhout. Geef bij een van onze collega's aan dat het om een retour uit de webshop gaat en zij regelen dat het op de juiste plek terecht komt. Het verwerken van het retour zal wel altijd via de webshop lopen.
Natuurlijk kan het voorkomen dat een gekocht artikel toch niet naar wens is.
Volg de volgende stappen:
Je pakketje mag je opsturen naar:
Ko&Flo
Donkerstraat 20
4901 EL Oosterhout (NB)
Indien het om een klachtretour gaat vragen wij je om altijd eerst contact op te nemen met ons.
Voor vragen over een product mag je ons altijd mailen op info@koflo.nl
Vergeet niet om duidelijk te vermelden om welk artikelnummer het gaat en de eventuele maat. Daarnaast kun je ons ook bereiken op het telefoonnummer 0162-471266
Een aantal van de merken die wij verkopen hebben hun eigen maattabellen. Deze kun je terug vinden onder het kopje maattabellen. Staat jouw merk er niet tussen en twijfel je nog steeds dan mag je ons altijd mailen.
Wij kunnen een specifiek product voor je opmeten. Op die manier kun je dat vergelijken met een item uit je eigen kast. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het artikelnummer is en welke maten je opgemeten wilt hebben.
Als het product niet meer in de gewenste maat op voorraad staat dan is deze ook niet meer verkrijgbaar in de winkel en andersom. Je mag ons altijd een e-mail sturen, wij kunnen dan navraag voor je doen bij de leverancier of het artikel nog na te bestellen is.
Het adres van onze winkel is Leijsenhoek 47, 4901 ER Oosterhout (NB). Deze straat ligt tegen het centrum aan en u kunt voor de deur parkeren.
Recht voor onze deur zijn enkele parkeerplaatsen waar je een uur mag parkeren. Verder is er rondom onze winkel voldoende parkeergelegenheid in de Mathildastraat.
Wij verkopen in onze winkel een ruim assortiment aan merken. Wij staan altijd open voor nieuw aanbod. Heb jij een mooi kind-gerelateerd assortiment laat het ons dan weten via ons contactformulier.
Algemene maattabellen kinderkleding:
Hoe meet ik mijn maat? om te weten welke maat je hebt, kan je het beste beginnen met het opmeten van jouw lichaam.
Alle maten in de maattabel zijn in cm
Maat (lengte in cm) | 92 | 98 | 104 | 110 | 116 | 122 | 128 | 134 | 140 | 146 | 152 | 158 | 164 |
Borst | 47-49 | 49-51 | 51-53 | 53-55 | 55-57 | 56-59 | 58-61 | 59-63 | 61-65 | 63-68 | 66-71 | 68-74 | 71-77 |
Heup | 50-52 | 52-54 | 54-65 | 56-58 | 58-60 | 59-62 | 61-64 | 62-66 | 64-68 | 67-72 | 71-76 | 74-80 | 78-84 |
Maat (Lengte in cm) | 68 | 74 | 80 | 86 | 92 |
Borst | 44-46 | 46-48 | 48-50 | 50-52 | 51-53 |
Heup | 42-44 | 44-46 | 46-48 | 48-50 | 50-52 |
Maattabel B.Nosy:
Maattabel Indian Blue Jeans:
Uiteraard mag je altijd je pakket zelf op komen halen bij de winkel. Wanneer dit je voorkeur heeft dan willen wij je vragen om bij het afrekenen te kiezen voor 'Afhalen in de winkel'. Wij bellen je wanneer het voor je klaarligt.
Bestellingen die retour worden gebracht in de winkel worden als webshopbestelling verwerkt. In de winkel kan geen geld terugbetaald worden op een webshopbestelling.
Wij maken gebruik van verzendzakken of dozen. Je ontvangt je bestelling via DHL en zij houden je ook op de hoogte van het bezorgmoment. Let er altijd op dat je niet zomaar een pakket aanneemt waarvan de verpakking kapot is of reeds geopend. Indien dit wel het geval is mag je het pakket retour afzender meegeven aan de bezorger. We verzoeken je wel om hierover zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen.