Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaats een bestelling door een artikel in je winkelmandje te plaatsen. Vervolgens kun je vanuit je winkelmandje over gaan op het afronden van de bestelling. Volg de stappen, vul je gegevens in en kies je betaalwijze. Zodra je bestelling is afgerond krijg je hiervan ook een bevestiging op het e-mailadres wat je zelf hebt opgegeven. Hierin kun je altijd alles nalezen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij versturen alle bestellingen die voor 16.00u geplaatst zijn nog dezelfde werkdag. Tenzij er iets aan de hand is met de bestelling of een bepaald product. Wij nemen in dat geval contact met je op per e-mail. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst zijn gaan op maandag met de post mee. Vrijwel alle pakketten in Nederland worden de volgende werkdag bezorgd.  Je ontvangt van onze pakketdienst, Budbee, een track en trace code om je pakket te volgen.

 

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling alleen annuleren als deze nog niet verzonden is vanuit ons magazijn. Voor een annulering vragen wij je om altijd telefonisch contact op te nemen met ons. Wij zijn op ma t/m vr te bereiken tussen 09.00u en 17.00u. 

Alle vragen over Bestellen
Betalen
Mijn betaling is niet geslaagd, hoe kan ik dit alsnog in orde maken?

Neem zo snel mogelijk contact op met ons per e-mail of telefonisch. Wij kijken dan met je mee en kunnen er samen met jou voor zorgen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk verzonden zal worden.
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00u, via info@koflo.nl, +31 (0)162-471 266.

Welke betaalmethoden biedt Ko&Flo aan?

Je kunt op onze webshop betalen met, Ideal, Paypall, Afterpay of Creditcard.

Retourneren
Wat zijn de kosten van een retour?

De kosten van een retour zijn afhankelijk van de verzendservice die je kiest. Ons advies is om je retour bij voorkeur in een zak te verzenden en niet in een doos. Dit scheelt onnodig hoge kosten.
Tip, aan onze verzendzakken zit een extra plakstrip. Hierdoor is deze zak altijd direct te gebruiken om je retour in te versturen. 

Kan ik mijn retour ook afgeven in de winkel?

Uiteraard is het ook mogelijk om je retour af te geven in onze winkel aan de Leijsenhoek 47 te Oosterhout. Geef bij een van onze collega's aan dat het om een retour uit de webshop gaat en zij regelen dat het op de juiste plek terecht komt. Het verwerken van het retour zal wel altijd via de webshop lopen. 

Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

Natuurlijk kan het voorkomen dat een gekocht artikel toch niet naar wens is. 

Volg de volgende stappen:

  1. Verpak de artikelen (onbeschadigd, niet gedragen en gewassen inclusief de productkaartjes).
  2. Vul het meegestuurde retourformulier volledig in en stop dit bij je pakket. 
  3. Retourneer je artikelen altijd binnen 14 dagen via de post of geef het pakketje af in onze winkel (gratis).

Je pakketje mag je opsturen naar:

Ko&Flo
Donkerstraat 20
4901 EL Oosterhout (NB)

Indien het om een klachtretour gaat vragen wij je om altijd eerst contact op te nemen met ons.

Alle vragen over Retourneren
Bezorgen
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen in de winkel?

Uiteraard mag je altijd je pakket zelf op komen halen bij de winkel. Wanneer dit je voorkeur heeft dan willen wij je vragen om een afhaalwinkel bestelling te plaatsen ipv een gewone order. Op die manier hoef je ook niet te betalen voor je pakket. Bestellingen die retour worden gebracht in de winkel worden wel als webshopbestelling verwerkt. In de winkel kan geen geld terugbetaalt worden op een webshopbestelling.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Orders met een waarde boven de € 49,- worden GRATIS verzonden.

  • Kom je onder de waarde van € 49,- dan zijn de standaard verzendkosten voor België & Nederland € 3,95
  • Shop je vanuit Duitsland dan wordt boven de € 49,- slechts € 2,95 aan verzendkosten gerekend.
  • En kom je in Duitsland onder de waarde van € 49,- dan rekenen wij standaard verzendkosten t.w.v. € 6,95
  • Voor overige landen gelden andere verzendtarieven. Deze worden tijdens het afrekenen vermeldt.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij zijn afhankelijk van onze bezorgpartner Budbee en kunnen nooit exact aangeven wanneer je pakket bezorgd gaat worden. We hebben wel de afspraak dat de bezorgservice zich 100% inzet om het pakket op tijd af te leveren. 

Onze bezorgpartner Budbee bezorgt je bestelling in de avond tussen 17:00 - 22:00 uur, wanneer je ook echt thuis bent. Je kiest zelf wanneer Budbee bezorgt en ook hoe er bezorgd wordt.

Alle bezorgingen worden CO2 gecompenseerd, zonder extra kosten voor jou. Met Live map tracking met een exacte bezorgtijd op de minuut nauwkeurig waardoor de succesratio van de eerste bezorgpoging op 97% ligt. Dit scheelt al aanzienlijk in de transport bewegingen en daardoor een stuk beter voor het milieu.

Na het afrekenen ontvang je een e-mail en desgewenst een SMS met een link naar je persoonlijke Budbee omgeving. Hier kun je de bezorging helemaal naar wens inrichten. Zo kun je bijvoorbeeld bepalen op welke dag het pakket bezorgd moet worden, of je wilt dat de bezorger op de deur klopt in plaats van aanbelt.

Op de bezorgdag stuurt Budbee om 13:00 uur de eerste tijdsindicatie. Deze indicatie is binnen 1 uur, bijvoorbeeld tussen 18:00 uur en 19:00 uur. Vanaf 17:00 uur kun je de bezorger real-time volgen op een kaart, zo tot aan uw voordeur! In je persoonlijke Budbee omgeving kun je je bezorgmoment, of uw voorwaarden zoals aanbellen of aankloppen, ook ten allen tijde nog wijzigen.

Mits je onverhoopt toch de levering wilt wijzigen, dan kun je via de app of je online omgeving een nieuwe levering boeken. Ook belt de bezorger je op wanneer je niet thuis bent, want wellicht is de bel stuk of liggen je kinderen te slapen, en kan Budbee alsnog je pakketje bezorgen!

Alle vragen over Bezorgen
Producten
Ik heb een vraag over een specifiek product, wat nu?

Voor vragen over een product mag je ons altijd mailen op info@koflo.nl
Vergeet niet om duidelijk te vermelden om welk artikelnummer het gaat en de eventuele maat. Daarnaast kun je ons ook bereiken op het telefoonnummer 0162-471266

Ik twijfel over de juiste maat van een artikel, wat nu?

Een aantal van de merken die wij verkopen hebben hun eigen maattabellen. Deze kun je terug vinden onder het kopje maattabellen. Staat jouw merk er niet tussen en twijfel je nog steeds dan mag je ons altijd mailen.
Wij kunnen een specifiek product voor je opmeten. Op die manier kun je dat vergelijken met een item uit je eigen kast. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het artikelnummer is en welke maten je opgemeten wilt hebben. 

De maat die ik zou willen staat niet meer op voorraad, wat nu?

Als het product niet meer in de gewenste maat op voorraad staat dan is deze ook niet meer verkrijgbaar in de winkel en andersom. Je mag ons altijd een e-mail sturen, wij kunnen dan navraag voor je doen bij de leverancier of het artikel nog na te bestellen is.

Alle vragen over Producten
Winkel
Waar zit jullie winkel?

Het adres van onze winkel is Leijsenhoek 47, 4901 ER Oosterhout (NB). Deze straat ligt tegen het centrum aan en u kunt voor de deur parkeren.

Hoe is de parkeergelegenheid bij de winkel?

Recht voor onze deur zijn enkele parkeerplaatsen waar je een uur mag parkeren. Verder is er rondom onze winkel voldoende parkeergelegenheid in de Mathildastraat.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze winkel is 6 dagen per week geopend.
ma: 13.00-17.30u
di t/m vr: 09.00-17.30u
za: 10.00-17.00u
(koop)zo: 12.00-17.00u 

Koopzondagen zijn in Oosterhout altijd op de laatste zondag van de maand. 
Voor 2021 staan de volgende koopzondagen gepland:

zondag 25 juli
zondag 29 augustus 
zondag 26 september
zondag 31 oktober
zondag 28 november
zondag 12 december
zondag 19 december

Alle vragen over Winkel
Maattabellen
Welke maattabellen zijn er?

 

Algemene maattabellen kinderkleding:

Kindermaten maattabel voor Baby's, Peuters en Tieners

Kindermaten maattabel voor Baby's, Peuters en Tieners 

Kindermaten maattabel voor Baby's, Peuters en Tieners

 

 

Maattabel Like FLO:Dress Like Flo Maattabel meisjes - baby

Hoe meet ik mijn maat? om te weten welke maat je hebt, kan je het beste beginnen met het opmeten van jouw lichaam.

  1. Lengte (cm) Meet je lengte vanaf de onderkant van de voet tot de kruin.
  2. Borst (cm) Meet je borstomvang waar deze het grootst is.
  3. Taille (cm) Meet je tailleomvang waar deze het smalst is.
  4. Heup (cm) Meet je heupomvang deze het breedst is.

Alle maten in de maattabel zijn in cm

MEISJES MAATTABEL

Maat (lengte in cm)  92  98  104  110  116  122  128  134  140  146  152  158  164
 Borst  47-49  49-51  51-53 53-55  55-57  56-59  58-61  59-63  61-65  63-68  66-71  68-74  71-77
 Heup  50-52  52-54  54-65  56-58  58-60  59-62  61-64  62-66  64-68  67-72  71-76  74-80  78-84

 

BABY MAATTABEL

Maat (Lengte in cm)  68  74  80  86  92
 Borst  44-46  46-48  48-50  50-52  51-53
 Heup  42-44  44-46  46-48  48-50  50-52

 

 

Maattabel B.Nosy:

bol.com | B.Nosy badpak Ceramic Tiger Dot Maat: 134/140

Maattabel Indian Blue Jeans: