Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaats een bestelling door een artikel in je winkelmandje te plaatsen. Vervolgens kun je vanuit je winkelmandje over gaan op het afronden van de bestelling. Volg de stappen, vul je gegevens in en kies je betaalwijze. Zodra je bestelling is afgerond krijg je hiervan ook een bevestiging op het e-mailadres wat je zelf hebt opgegeven. Hierin kun je altijd alles nalezen.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling alleen annuleren als deze nog niet verzonden is vanuit ons magazijn. Voor een annulering vragen wij je om altijd telefonisch contact op te nemen met ons. Wij zijn op ma t/m vr te bereiken tussen 09.00u en 17.00u. 

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Als je twijfelt of je bestelling goed is afgerond controleer dan altijd eerst je inbox. Wanneer je een orderbevestiging hebt ontvangen dan kun je ervanuit gaan dat de bestelling door is gekomen. Hierna neemt onze bezorgpartner Budbee het over. Je kunt contact opnemen met hun klantenservice via de Tracking link of via de app. Ze zullen je snel helpen.

Wanneer je betaling niet geslaagd is maar je wel een orderbevestiging hebt ontvangen zullen wij eerst contact met je opnemen per e-mail om de betaling alsnog in orde te maken alvorens wij over gaan op het versturen van je bestelling.

Alle vragen over Bestellen
Betalen
Mijn betaling is niet geslaagd, hoe kan ik dit alsnog in orde maken?

Neem zo snel mogelijk contact op met ons per e-mail of telefonisch. Wij kijken dan met je mee en kunnen er samen met jou voor zorgen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk verzonden zal worden.
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00u, via info@koflo.nl, +31 (0)162-471 266.

Welke betaalmethoden biedt Ko&Flo aan?

Je kunt op onze webshop betalen met Ideal, Paypal of Creditcard.

Retourneren
Wat zijn de kosten van een retour?

De kosten van een retour zijn afhankelijk van de verzendservice die je kiest. Ons advies is om je retour bij voorkeur in een zak te verzenden en niet in een doos. Dit scheelt onnodig hoge kosten.
Tip, aan onze verzendzakken zit een extra plakstrip. Hierdoor is deze zak altijd direct te gebruiken om je retour in te versturen. 

Kan ik mijn retour ook afgeven in de winkel?

Uiteraard is het ook mogelijk om je retour af te geven in onze winkel aan de Leijsenhoek 47 te Oosterhout. Geef bij een van onze collega's aan dat het om een retour uit de webshop gaat en zij regelen dat het op de juiste plek terecht komt. Het verwerken van het retour zal wel altijd via de webshop lopen. 

Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

Natuurlijk kan het voorkomen dat een gekocht artikel toch niet naar wens is. 

Volg de volgende stappen:

  1. Verpak de artikelen (onbeschadigd, niet gedragen en gewassen inclusief de productkaartjes).
  2. Vul het meegestuurde retourformulier volledig in en stop dit bij je pakket. 
  3. Retourneer je artikelen altijd binnen 14 dagen via de post of geef het pakketje af in onze winkel (gratis).

Je pakketje mag je opsturen naar:

Ko&Flo
Donkerstraat 20
4901 EL Oosterhout (NB)

Indien het om een klachtretour gaat vragen wij je om altijd eerst contact op te nemen met ons.

Alle vragen over Retourneren
Producten
Ik heb een vraag over een specifiek product, wat nu?

Voor vragen over een product mag je ons altijd mailen op info@koflo.nl
Vergeet niet om duidelijk te vermelden om welk artikelnummer het gaat en de eventuele maat. Daarnaast kun je ons ook bereiken op het telefoonnummer 0162-471266

Ik twijfel over de juiste maat van een artikel, wat nu?

Een aantal van de merken die wij verkopen hebben hun eigen maattabellen. Deze kun je terug vinden onder het kopje maattabellen. Staat jouw merk er niet tussen en twijfel je nog steeds dan mag je ons altijd mailen.
Wij kunnen een specifiek product voor je opmeten. Op die manier kun je dat vergelijken met een item uit je eigen kast. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het artikelnummer is en welke maten je opgemeten wilt hebben. 

De maat die ik zou willen staat niet meer op voorraad, wat nu?

Als het product niet meer in de gewenste maat op voorraad staat dan is deze ook niet meer verkrijgbaar in de winkel en andersom. Je mag ons altijd een e-mail sturen, wij kunnen dan navraag voor je doen bij de leverancier of het artikel nog na te bestellen is.

Alle vragen over Producten
Winkel
Waar zit jullie winkel?

Het adres van onze winkel is Leijsenhoek 47, 4901 ER Oosterhout (NB). Deze straat ligt tegen het centrum aan en u kunt voor de deur parkeren.

Hoe is de parkeergelegenheid bij de winkel?

Recht voor onze deur zijn enkele parkeerplaatsen waar je een uur mag parkeren. Verder is er rondom onze winkel voldoende parkeergelegenheid in de Mathildastraat.

Jouw merk in onze winkel?

Wij verkopen in onze winkel een ruim assortiment aan merken. Wij staan altijd open voor nieuw aanbod. Heb jij een mooi kind-gerelateerd assortiment laat het ons dan weten via ons contactformulier.

Alle vragen over Winkel
Maattabellen
Welke maattabellen zijn er?

 

Algemene maattabellen kinderkleding:

Kindermaten maattabel voor Baby's, Peuters en Tieners

Kindermaten maattabel voor Baby's, Peuters en Tieners 

Kindermaten maattabel voor Baby's, Peuters en Tieners

 

 

Maattabel Like FLO:Dress Like Flo Maattabel meisjes - baby

Hoe meet ik mijn maat? om te weten welke maat je hebt, kan je het beste beginnen met het opmeten van jouw lichaam.

  1. Lengte (cm) Meet je lengte vanaf de onderkant van de voet tot de kruin.
  2. Borst (cm) Meet je borstomvang waar deze het grootst is.
  3. Taille (cm) Meet je tailleomvang waar deze het smalst is.
  4. Heup (cm) Meet je heupomvang deze het breedst is.

Alle maten in de maattabel zijn in cm

MEISJES MAATTABEL

Maat (lengte in cm)  92  98  104  110  116  122  128  134  140  146  152  158  164
 Borst  47-49  49-51  51-53 53-55  55-57  56-59  58-61  59-63  61-65  63-68  66-71  68-74  71-77
 Heup  50-52  52-54  54-65  56-58  58-60  59-62  61-64  62-66  64-68  67-72  71-76  74-80  78-84

 

BABY MAATTABEL

Maat (Lengte in cm)  68  74  80  86  92
 Borst  44-46  46-48  48-50  50-52  51-53
 Heup  42-44  44-46  46-48  48-50  50-52

 

 

Maattabel B.Nosy:

bol.com | B.Nosy badpak Ceramic Tiger Dot Maat: 134/140

Maattabel Indian Blue Jeans: 

 

 

 

 

Bezorgen
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Orders met een waarde boven de € 49,- worden GRATIS verzonden.

  • Kom je onder de waarde van € 49,- dan zijn de standaard verzendkosten voor België & Nederland € 3,95
  • Shop je vanuit Duitsland dan wordt boven de € 49,- slechts € 2,95 aan verzendkosten gerekend.
  • En kom je in Duitsland onder de waarde van € 49,- dan rekenen wij standaard verzendkosten t.w.v. € 6,95
  • Voor overige landen gelden andere verzendtarieven. Deze worden tijdens het afrekenen vermeldt.
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen in de winkel?

Uiteraard mag je altijd je pakket zelf op komen halen bij de winkel. Wanneer dit je voorkeur heeft dan willen wij je vragen om bij het afrekenen te kiezen voor 'Afhalen in de winkel'. Wij bellen je wanneer het voor je klaarligt.
Bestellingen die retour worden gebracht in de winkel worden als webshopbestelling verwerkt. In de winkel kan geen geld terugbetaald worden op een webshopbestelling.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Wij maken gebruik van verzendzakken of dozen. Je ontvangt je bestelling via DHL en zij houden je ook op de hoogte van het bezorgmoment. Let er altijd op dat je niet zomaar een pakket aanneemt waarvan de verpakking kapot is of reeds geopend. Indien dit wel het geval is mag je het pakket retour afzender meegeven aan de bezorger. We verzoeken je wel om hierover zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen. 

Alle vragen over Bezorgen