Nu tijdelijk GRATIS VERZENDEN op nieuwe collectie met code 'nieuw'!

Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaats een bestelling door een artikel in je winkelmandje te plaatsen. Vervolgens kun je vanuit je winkelmandje over gaan op het afronden van de bestelling. Volg de stappen, vul je gegevens in en kies je betaalwijze. Zodra je bestelling is afgerond krijg je hiervan ook een bevestiging op het e-mailadres wat je zelf hebt opgegeven. Hierin kun je altijd alles nalezen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij versturen alle bestellingen die voor 16.00u geplaatst zijn nog dezelfde werkdag. Tenzij er iets aan de hand is met de bestelling of een bepaald product. Wij nemen in dat geval contact met je op per e-mail. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst zijn gaan op maandag met de post mee. Vrijwel alle pakketten in Nederland worden de volgende werkdag bezorgd.  Je ontvangt van onze pakketdienst, Budbee, een track en trace code om je pakket te volgen.

 

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling alleen annuleren als deze nog niet verzonden is vanuit ons magazijn. Voor een annulering vragen wij je om altijd telefonisch contact op te nemen met ons. Wij zijn op ma t/m vr te bereiken tussen 09.00u en 17.00u. 

Ik woon buiten Nederland, kan ik wel bestellen?

Wij verzenden ook pakketten buiten Nederland. De kosten voor zo’n pakket bedragen (X) en deze worden automatisch zichtbaar bij het afronden van uw bestelling. Lukt het niet om jouw land te kiezen bij onze automatische bezorgdienst maar wil je wel een bestelling bij ons plaatsen neem dan contact op en we kijken graag mee voor de mogelijkheden. 

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Als je twijfelt of je bestelling goed is afgerond controleer dan altijd eerst je inbox. Wanneer je een orderbevestiging hebt ontvangen dan kun je ervanuit gaan dat de bestelling door is gekomen. Hierna neemt onze bezorgpartner Budbee het over. Je kunt contact opnemen met hun klantenservice via de Tracking link of via de app. Ze zullen je snel helpen.

Wanneer je betaling niet geslaagd is maar je wel een orderbevestiging hebt ontvangen zullen wij eerst contact met je opnemen per e-mail om de betaling alsnog in orde te maken alvorens wij over gaan op het versturen van je bestelling.