Nu tijdelijk GRATIS VERZENDEN op nieuwe collectie met code 'nieuw'!

Veelgestelde vragen

Bezorgen
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen in de winkel?

Uiteraard mag je altijd je pakket zelf op komen halen bij de winkel. Wanneer dit je voorkeur heeft dan willen wij je vragen om een afhaalwinkel bestelling te plaatsen ipv een gewone order. Op die manier hoef je ook niet te betalen voor je pakket. Bestellingen die retour worden gebracht in de winkel worden wel als webshopbestelling verwerkt. In de winkel kan geen geld terugbetaalt worden op een webshopbestelling.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Orders met een waarde boven de € 49,- worden GRATIS verzonden.

  • Kom je onder de waarde van € 49,- dan zijn de standaard verzendkosten voor België & Nederland € 3,95
  • Shop je vanuit Duitsland dan wordt boven de € 49,- slechts € 2,95 aan verzendkosten gerekend.
  • En kom je in Duitsland onder de waarde van € 49,- dan rekenen wij standaard verzendkosten t.w.v. € 6,95
  • Voor overige landen gelden andere verzendtarieven. Deze worden tijdens het afrekenen vermeldt.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij zijn afhankelijk van onze bezorgpartner Budbee en kunnen nooit exact aangeven wanneer je pakket bezorgd gaat worden. We hebben wel de afspraak dat de bezorgservice zich 100% inzet om het pakket op tijd af te leveren. 

Onze bezorgpartner Budbee bezorgt je bestelling in de avond tussen 17:00 - 22:00 uur, wanneer je ook echt thuis bent. Je kiest zelf wanneer Budbee bezorgt en ook hoe er bezorgd wordt.

Alle bezorgingen worden CO2 gecompenseerd, zonder extra kosten voor jou. Met Live map tracking met een exacte bezorgtijd op de minuut nauwkeurig waardoor de succesratio van de eerste bezorgpoging op 97% ligt. Dit scheelt al aanzienlijk in de transport bewegingen en daardoor een stuk beter voor het milieu.

Na het afrekenen ontvang je een e-mail en desgewenst een SMS met een link naar je persoonlijke Budbee omgeving. Hier kun je de bezorging helemaal naar wens inrichten. Zo kun je bijvoorbeeld bepalen op welke dag het pakket bezorgd moet worden, of je wilt dat de bezorger op de deur klopt in plaats van aanbelt.

Op de bezorgdag stuurt Budbee om 13:00 uur de eerste tijdsindicatie. Deze indicatie is binnen 1 uur, bijvoorbeeld tussen 18:00 uur en 19:00 uur. Vanaf 17:00 uur kun je de bezorger real-time volgen op een kaart, zo tot aan uw voordeur! In je persoonlijke Budbee omgeving kun je je bezorgmoment, of uw voorwaarden zoals aanbellen of aankloppen, ook ten allen tijde nog wijzigen.

Mits je onverhoopt toch de levering wilt wijzigen, dan kun je via de app of je online omgeving een nieuwe levering boeken. Ook belt de bezorger je op wanneer je niet thuis bent, want wellicht is de bel stuk of liggen je kinderen te slapen, en kan Budbee alsnog je pakketje bezorgen!

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Wij maken gebruik van verzendzakken of dozen. Je ontvangt je bestelling via BudBee en zij houden je ook op de hoogte van het bezorgmoment. Let er altijd op dat je niet zomaar een pakket aanneemt waarvan de verpakking kapot is of reeds geopend. Indien dit wel het geval is mag je het pakket retour afzender meegeven aan de bezorger. We verzoeken je wel om hierover zo snel mogelijk contact met de klantenservice van Budbee op te nemen. Ze zullen je snel helpen.