Nu tijdelijk GRATIS VERZENDEN op nieuwe collectie met code 'nieuw'!

Veelgestelde vragen

Retourneren
Wat zijn de kosten van een retour?

De kosten van een retour zijn afhankelijk van de verzendservice die je kiest. Ons advies is om je retour bij voorkeur in een zak te verzenden en niet in een doos. Dit scheelt onnodig hoge kosten.
Tip, aan onze verzendzakken zit een extra plakstrip. Hierdoor is deze zak altijd direct te gebruiken om je retour in te versturen. 

Kan ik mijn retour ook afgeven in de winkel?

Uiteraard is het ook mogelijk om je retour af te geven in onze winkel aan de Leijsenhoek 47 te Oosterhout. Geef bij een van onze collega's aan dat het om een retour uit de webshop gaat en zij regelen dat het op de juiste plek terecht komt. Het verwerken van het retour zal wel altijd via de webshop lopen. 

Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

Natuurlijk kan het voorkomen dat een gekocht artikel toch niet naar wens is. 

Volg de volgende stappen:

  1. Verpak de artikelen (onbeschadigd, niet gedragen en gewassen inclusief de productkaartjes).
  2. Vul het meegestuurde retourformulier volledig in en stop dit bij je pakket. 
  3. Retourneer je artikelen altijd binnen 14 dagen via de post of geef het pakketje af in onze winkel (gratis).

Je pakketje mag je opsturen naar:

Ko&Flo
Donkerstraat 20
4901 EL Oosterhout (NB)

Indien het om een klachtretour gaat vragen wij je om altijd eerst contact op te nemen met ons.

Wat moet ik meesturen met mijn retour?

Bij je bestelling zit een retourformulier. Vul deze volledig in zodat wij je retour zo goed en snel mogelijk kunnen behandelen. Je hoeft je retour niet aan te melden bij ons.